contacte: anticapitalistes@anticapitalistes.net

 



 

Anticapitalistes
  
divendres 10 de juliol de 2009 | administrador
Multa a membres d’España2000 i el GAV per una protesta contra un acte electoral d’Iniciativa Internacionalista

antifeixistes.org

La Delegació del Govern de València ha multat un grup d’ultres que es concentrà a les portes d’un col·legi on se celebrava un acte de campanya d’II-SP el passat mes de juny. Membres d’España2000 i del GAV tornaren a ajuntar-se, aquesta vegada per protestar contra l’acte electoral. La concentració no congregà ni a 40 persones, i II-SP havia denunciat les amenaces rebudes i les crides al boicot que es repetien en diversos webs, pel què la policia va impedir els ultres acostar-se al míting. L’extrema dreta clama des dels seus fòrums contra una suposada trama repressiva de l’extrema esquerra, on enquadren el mateix Delegat del Govern, a qui acusen inclús de tenir ’ànsies recaptatòries’. Curiós, quan el País Valencià és el territori de l’Estat on més agressions feixistes es produeixen cada any, la major part de les quals queden impunes.


Notícia de Levante-Emv:

Multan con 301 euros a miembros de España 2000 por una protesta no autorizada

J. P. VALENCIA

La Delegación del Gobierno está imponiendo 301 euros de sanción a cada uno de los miembros del partido de extrema derecha España 2000 que se manifestaron sin permiso a las puertas de un colegio donde daba un mitin la formación Iniciativa Internacionalista, considerada por muchos la marca de ETA en las últimas elecciones europeas.

Según la denuncia de la Jefatura Superior de Policía, los hechos ocurrieron el pasado 3 de junio, a las 19 horas, cuando una treintena de personas se manifestaron frente al colegio Cervantes, sito en la calle Guillén de Castro, para protestar por un acto electoral del partido Iniciativa Internacionalista. Según la policía, los manifestantes llevaban pancartas en las que se leía "Valencia siempre será española. España 2000" y "Contra ETA cadena perpetua".

La denuncia también asegura que la concentración no fue comunicada a la Delegación del Gobierno, como exige la norma reguladora del derecho de reunión y manifestación, lo que puede suponer una infracción grave sancionada con una multa de 301 a 6.010 euros. Finalmente, la sanción ha quedado en el mínimo establecido y propone 15 días para presentar alegaciones.

Recursos conjuntos

Para España 2000, se trata de un atropello del Gobierno socialista y se ofrece a presentar el recurso de todas las personas que finalmente sean sancionadas por este procedimiento. Según este partido, en la protesta no hubo ningún incidente y fueron los agentes de la policía los que agruparon a la mayor parte de los manifestantes que se acercaron a mostrar su repulsa.


A la mateixa secció:


Miquel Ramos: ‘Si es repeteixen les agressions del Nou d’Octubre, ja serà massa sospitós’


Carles Perdiguero: “L’Estat s’està saltant les seves pròpies lleis en el conflicte polític a Catalunya”


EEUU: Nuestra alternativa al odio


9 d’octubre: CGT-PV condena la violencia fascista y exige la asunción de responsabilidades


"Derogar la ’ley mordaza’ no es suficiente". Expertos y juristas alertan a los diputados.


La maquinària repressiva de l’Estat contra el referèndum entra en un abisme legal


Autocriticar a los demás


No passaran


Cinc idees per una Barcelona #SensePor


Barcelona: Un grup racista intenta manifestar-se a la Rambla i és expulsat a crits

Creative Commons License Esta obra est� bajo una licencia de Creative Commons by: miquel garcia -- esranxer@gmail.com